Tutustu koulutustarjontaan

Etkö löytänyt sopivaa? Ota yhteyttä! Järjestämme koulutuksia valtakunnallisesti kysynnän mukaan.

Tulevat koulutukset ja ilmoittautuminen

Huomioithan, että hyväksymisen jälkeen perutusta kurssista perimme 40€ suuruisen toimistomaksun. Kurssin peruuttaminen on tehtävä viimeistään kaksi päivää ennen kurssin aloitusta. Perumatta jääneestä kurssiosallistumisesta laskutetaan 50% kurssin hinnasta.

Taksiliikenteen yrittäjäkoe

Koe on tarkoitettu heille, jotka ovat saaneet taksiliikenneluvan 1.7.2018-30.4.2021 välisenä aikana tai 1.5.2021 jälkeen suorittaneet taksiliikenteen yrittäjäkurssin.

Hinta: 120€ (+24% alv) + Traficom kirjaamismaksu 18,50€

Mikäli sopivaa koetilaisuutta ei löydy listalta, otathan yhteyttä! Koetilaisuudet järjestetään autokoulujemme tiloissa. Koe suoritetaan sähköisesti tarjoamallamme päätelaitteella.

Olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisen jälkeen puhelimitse/sähköpostitse.

Koetilaisuus järjestetään 14 vuorokauden kuluessa ilmoittautumisestasi.

Kokelaalla on kokeen suorittamisen jälkeen kolmen viikon (21 päivää) aikana tehtävä oikaisupyyntö koetuloksesta. Oikaisupyyntö on tehtävä kirjallisena osoitteeseen myynti@epictaksikoulutus.fi

Sivulla esitetyt hinnat 0% alv. Koulutusten hintoihin lisätään alv 24%.

Taksiliikenteen yrittäjäkoulutus

Koulutus perehdyttää tulevan taksiyrittäjä taksiyrittäjyyden keskeisiin tekijöihin, kuten kirjanpitoa, verotusta ja työllistämistä koskeviin asioihin. Tavoitteena tuottaa riittävä ymmärrys yritystoiminnan perustamisesta, sen harjoittamisesta sekä siitä koituvista velvoitteista.

Koulutuksen tavoitteena on uuden lainsäädännön mukaisesti edistää taksiyrittäjien perustietotaitotasoa harjoittamastaan ammattialasta ja siihen liittyvistä säädöksistä.

Koulutuksen lisätiedot:
• Koulutuksen hinta 450€ (+24% alv)
• Lisätietoja koulutuksesta: myynti@epictaksikoulutus.fi
• Kouluttajamme ovat yrittäjiä ja tuntevat alan

Koulutuksen sisältö:
• taksiyrityksen kaupallinen ja taloudellinen johtaminen
• taksiyrittäjyyteen liittyvä keskeinen ajoneuvoja ja liikennettä koskeva lainsäädäntö
• verotusta koskeva lainsäädäntö
• kirjanpitoa koskeva lainsäädäntö
• työllistämistä koskeva lainsäädäntö
• palkkaa koskeva lainsäädäntö
• sosiaaliturvaa koskeva lainsäädäntö
• eläkkeitä koskeva lainsäädäntö
• vakuuttamista koskeva lainsäädäntö

Kuljettajakoulutus

Koulutuksen tavoitteena on lisätä taksinkuljettajien ymmärrystä ja osaamista erityistä apua ja huomioita tarvitseviin taksipalveluja käyttäviin asiakasryhmiin, kuten liikunta- ja toimintarajoitteisiin sekä vanhuksiin ja lapsiin, liittyvistä erityiskysymyksistä.

Koulutuksen tarkoituksena on uudelle lainsäädännölle hallituksen esityksessä ilmaistun tavoitteen mukaisesti edistää erityisryhmiin kuuluvien taksipalveluja käyttävien asiakkaiden turvallisuudentunnetta kuljettajien erityisryhmiä koskevia valmiuksia kasvattamalla.

Koulutuksen lisätiedot:
- Kolme päivää ( 21h.)
- Koulutuksen Hinta: 445€ (+24% alv)
- Koulutus täyttää uuden määräyksen taksinkuljettajan erityisryhmien kuljettajakoulutuksesta.
- Koulutuksen suoritettuasi saat siitä merkinnän Traficomin järjestelmään.
- Lisätietoja koulutuksesta: myynti@epictaksikoulutus.fi

Koulutuksia järjestetään kysynnän mukaan. Tällä hetkellä järjestämme koulutuksia Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Tutustu kurssitarjontaamme ja ota yhteyttä, mikäli sinulla on tarvetta koulutukselle!